Madľovo - gaštanové guľky

Zdravá dobrota 

Každého (áno, aj toho najväčšieho poctivca) občas naháňa "mlsná".Namiesto toho, aby si hneď siahla po sladkosti v krásnom farebnom obale, plnom "éčok" a konzervantov si radšej urob tieto fantastické a rýchle guľky. Zaberie Ti to 10 minút a určite si pochutia na tom všetci naokolo.
Budeš potrebovať:150 g mandlí bez šupky (ale zvyšok mandlí po výrobe rastlinného mlieka v MioMate)1 balenie - gaštanové pyréovocie podľa chuti (ja som použila čučoriedky)strúhaný kokos (podľa potreby zahustenia)kakao
Postup: mandle, ovocie a gaštanové pyré daj do mixéru a zmixuj do hladka. Dosyp strúhaný kokos podľa toho, aby sa z hmoty dali vytvarovať guľky. Vytvor guľky, daj do košíčkov na muffiny - tvoriť môžeš podľa seba. Nakoniec som guľky obalila v kakau, príp. sa dajú iba posypať.Hotovo. Dobrá a hlavne chutná maškrta je na svete a Ty si ju môžeš dopriať bez výčitiek.
Ak máš akékoľvek otázky, neváhaj mi napísať EMAIL

Sleduj ma na instagrame ⇒⇒  MYWAYDIARY
Lifestylový denník ⇒⇒ DAY BY ME

Komentáre

Obľúbené príspevky